Godt overblik med BPA timeregistrering

Godt overblik med BPA timeregistrering

Focus People er specialiseret  i håndtering af BPA ordninger og har gennem alle årene haft et godt og konstruktivt samarbejde med kommuner og regioner i hele landet. Vi samarbejder i dag med mere end 20 kommuner i region Syddanmark, region Midtjylland og region Nordjylland, og vi tror på et endnu bredere samarbejde i fremtiden.

Som ekstern arbejdsgiver i forbindelse med en BPA ordning overtager Focus People ansvaret for en række forskellige opgaver.

Focus People overtager ansvaret for:

  • Ansættelse og afskedigelse af hjælpere
  • Udarbejdelse af ansættelsesbeviser til hjælperne
  • Udbetaling af løn
  • Indberetning af skat
  • Tegning af lovpligtige forsikringer
  • Indbetaling af feriepenge, til barselsfond og ATP
  • Gennemføre nødvendige arbejdsmiljøforanstaltninger
  • Kommunikere og afrapportere til kommunen

Ekstra ydelser

Udover de opgaver, der er forbundet med arbejdsgiveransvaret, tilbyder Focus People ekstra services og støtte til arbejdslederrollen. Det kan være hjælp til MUS samtaler, deltagelse i personale møder, vejledning i og omkring personaleproblemer, annoncering efter og rekruttering af nye medarbejdere.

Læs mere om ekstra ydelser

Læs mere om Team – og helhedsløsninger

 

Godt overblik med BPA Timeregistrering

Til administration af de forskellige ordninger har vi udviklet tilgængelige og brugervenlige systemer til godkendelse, timeregistrering og afrapportering. Vi har for nylig udviklet og lanceret et selvstændigt timeregistreringssystem udelukkende til BPA medarbejdere, som gør timeregistrering og afrapportering nemmere og hurtigere. 

Borger og medarbejder får et personligt login til BPA timeregistreringssystemet, hvor medarbejderen indtaster sine timer, som borgeren godkender og indsender til Focus People. Systemet sikrer en simpel og overskuelig oversigt med timeforbrug og sygdomsstatistik.

Fast kontaktperson

Focus People er kendt og anerkendt for at tilbyde en fast kontaktperson til både borgere og ansatte i det offentlige. Det skaber tryghed og kontinuitet i samarbejdet, som i sidste ende betyder, at borgeren får en bedre ydelse.

Åbningstider

Vi kan kontaktes per telefon alle dage fra 6.00 til 24.00.

Følg os på Facebook, LinkedIn og Twitter samt på vores blog her på websiten, hvor vi deler viden, erfaringer og inspiration indenfor vores område.

Læs også om:

Godt overblik med BPA timeregistrering
Alle tilbydes en fast kontakt
Gevinst for alle parter
Opgaver af særlig karakter
En bred vifte af opgaver