Ekstra ressourcer ved travlhed

I perioder kan en virksomhed have brug for ekstra hjælp. Der kan pludseligt opstå en akut situation , hvor virksomheden mangler personale og ekstra hænder for at få tingene til at hænge sammen. Klassiske situationer er ved store arrangementer, begivenheder og events samt ved fravær af fast personale pga. sygdom, orlov eller ferie.

 

Focus People har gennem alle årene haft en solidt og velfungerende samarbejde med både offentlige og private virksomheder. Vi har mere end 500 dygtige medarbejdere til rådighed indenfor de fleste erhverv, fag og brancher. Det handler om at finde de rigtige kvalifikationer til det den enkelte opgave.

 

Vores kerneområder og mere end 12 års erfaring er indenfor køkken, rengøring, servering og lager. Her samarbejder vi med uddannede, faglærte og ufaglærte alt afhængig af opgavens omfang og krav til kvalifikationer.

 

Klik på fanerne ovenfor for at læse mere om vores ydelser til virksomheder. Følg også vores blog her på websiten og vores side på Facebook, hvor vi deler viden og inspiration.

 

Du er altid velkommen til at kontakte os per mail på info@focus-people.dk eller per telefon på 22 333 112. Telefonen er åben hver dag fra 6 – 24.

 

Med venlig hilsen

Focus People A/S

Læs mere om Focus People

Majbrit A. Petersen 

Jeg har nu været ved focus-people i en del år og er yderst tilfreds med mine chefer, som er gode til at finde vagter med mange spændende opgaver, og de sørger for den rette oplæring og mine ønsker for, hvad jeg vil lære og kan arbejde med. De lytter til mig, når jeg har brug for at tale om tingene, da mit arbejde er med mennesker, og det kræver en del, og de er der til at lytte og løse opgaver, og jeg er endnu ikke stødt på noget, vi ikke har fundet en god løsning på for mig, borgeren og dem. Er jeg det mindste i tvivl om noget, så spørger jeg dem, og de finder et svar. Der findes ikke dumme spørgsmål, og de er der altid for en. Jeg er ansat et sted og det er hos Focus People, de gør så meget for mig, så jeg gør, hvad jeg kan for dem. Med den bedste støtte og tillid fra min chef, kan jeg udføre mit arbejde med god samvittighed, den rette oplæring og skulderklap hver gang.

Majbrit A. Petersen 

Carsten Bloch Jensen

Nu har jeg haft Focus People til at styre min BPA-ordning siden 2012, og det har bare fungeret siden første dag. De er søde og hjælpsomme, når man ringer til dem og hjælper gerne med at løse store som små problemer. De har min allerstørste anbefaling.

Carsten Bloch Jensen

De lever op til deres opgave

Jeg har haft hjælperordning siden 1997, dengang alt blev ordnet gennem kommunerne. I 2010 havde jeg en opfølgning på min BPA og fik valget om selv at styre og ordne lønninger til mine hjælpere, det vil sige være arbejdsgiver. Det var for mig en alt for stor opgave, så jeg valgte at tage en ekstern arbejdsgiver. Jeg tog derfor kontakt til Focus People, som blev min eksterne arbejdsgiver. Det har jeg bestemt ikke fortrudt. Det har bare fungeret fra dag et, de lever op til deres opgave, de er positive, der er altid hjælp at hente. Deres lønindberetningssystem fungerer og er nemt og overskueligt. Til trods for, at det hele fungerer, får jeg 2-3 gange om året en mail, hvor de spørger, om alt er vel. Det gør mig glad. De ting gør, at jeg stadig er ved Focus People og anbefaler dem til andre.

Karina Andersen