I perioder kan en virksomhed have brug for ekstra hjælp. Der kan pludseligt opstå en akut situation , hvor virksomheden mangler personale og ekstra hænder for at få tingene til at hænge sammen. Klassiske situationer er ved store arrangementer, begivenheder og events samt ved fravær af fast personale pga. sygdom, orlov eller ferie.
Focus People har gennem alle årene haft en solidt og velfungerende samarbejde med både offentlige og private virksomheder. Vi har mere end 500 dygtige medarbejdere til rådighed indenfor de fleste erhverv, fag og brancher. Det handler om at finde de rigtige kvalifikationer til det den enkelte opgave.
Vores kerneområder og mere end 12 års erfaring er indenfor køkken, rengøring, servering og lager. Her samarbejder vi med uddannede, faglærte og ufaglærte alt afhængig af opgavens omfang og krav til kvalifikationer.
Klik på fanerne ovenfor for at læse mere om vores ydelser til virksomheder. Følg også vores blog her på websiten og vores side på Facebook, hvor vi deler viden og inspiration.
Du er altid velkommen til at kontakte os per mail på info@focus-people.dk eller per telefon på 22 333 112. Telefonen er åben hver dag fra 6 – 24.
Med venlig hilsen
Focus People A/S
Læs mere om Focus People
Focus People har eksisteret siden 2002 og har de seneste år været igennem en udvikling, hvor kernekompetencer og værd...
MissionFocus People beskæftiger sig med formidling af kvalificeret arbejdskraft og administration af ansættelsesforho...
Focus People har 4 kerneværdier, som er grundstenene i forhold til måden, hvorpå vi tænker, handler og samarbej...
Anonym
Jeg er bruger hos Focus People, og har været det siden marts 2013. Jeg har egen hjælper og af og til bruger jeg deres vikar. Jeg synes, at Focus People støtter og opbygger mig meget. Deres personale er altid venlige og imødekommende. Focus People hjælper mig med jura og ved til- og afgang. Jeg er glad og tilfreds med ordning. Den glade anonyme bruger.
Brugeren ønsker at være anonym
De lever op til deres opgave
Jeg har haft hjælperordning siden 1997, dengang alt blev ordnet gennem kommunerne. I 2010 havde jeg en opfølgning på min BPA og fik valget om selv at styre og ordne lønninger til mine hjælpere, det vil sige være arbejdsgiver. Det var for mig en alt for stor opgave, så jeg valgte at tage en ekstern arbejdsgiver. Jeg tog derfor kontakt til Focus People, som blev min eksterne arbejdsgiver. Det har jeg bestemt ikke fortrudt. Det har bare fungeret fra dag et, de lever op til deres opgave, de er positive, der er altid hjælp at hente. Deres lønindberetningssystem fungerer og er nemt og overskueligt. Til trods for, at det hele fungerer, får jeg 2-3 gange om året en mail, hvor de spørger, om alt er vel. Det gør mig glad. De ting gør, at jeg stadig er ved Focus People og anbefaler dem til andre.
Karina Andersen
Superglad for vores samarbejde
I 2009 overgik jeg fra Horsens Kommune til Focus People. Focus People har varetaget alle opgaver for mig de sidste 5 år såsom at lave løn, hjælpe med at finde medarbejdere - ja stort set alt hvad der måtte være af opgaver, så ordner Focus People det for mig. De er altid søde og venlige, når jeg henvender mig telefonisk. Jeg er så superglad for mit samarbejde med Focus People.
Peter Bleis