Nyt og forbedret telefonsvarer setup

Focus People

Nyt og forbedret telefonsvarer setup

 

Fra 1. december 2018 vil der være et nyt og forbedret telefonsvarer setup hos Focus People.

Når du ringer til Focus People efter 1. december i år, vil du blive præsentere for fire valgmuligheder, som skal være med til at sikre, at du bliver stillet om til en person med speciale i lige præcis det, som du ringer om.

Er du borger – tast 1
Som Borger kan du vælge, om du ringer vedrørende en ny BPA-ordning eller din nuværende BPA-ordning.

Er du offentlig myndighed eller samarbejdspartner – tast 2
Som offentlig myndighed eller samarbejdspartner kan du vælge, om du ønsker at tale om en ny opgave, en nuværende opgave eller med vores økonomiafdeling.

Er du medarbejder – tast 3
Som medarbejder kan du vælge, om du ønsker at tale om en ledig stilling, løn eller dit nuværende ansættelsesforhold.

Ønsker du at bestille en vikar – tast 4
Ønsker du at bestille en vikar, stilles du direkte igennem til en medarbejder.

Med det nye telefon setup håber vi på at kunne yde en bedre, hurtigere og mere korrekt telefonservice til alle, der ringer til Focus People – og det er uanset, om du ringer som borger, offentlig myndighed, samarbejdspartner, medarbejder eller ønsker en vikar.

Nylige